3 Des 2008

Perancangan Kuffar Dalam Menghancurkan
AL-QURAN & ISLAM…..
Sedarlah Wahai Ummat Islam…

Al-quran adalah Kalam Allah, yang diturunkan sebagai mukjizat untuk Nabi Muhammad serta sebagai panduan unuk umat Islam. Al-quran merupakan kitab yang mulia dan suci. Kesucian dan kehebatan al-quran tidak ada bandingannya walaupun dari dulu hingga kita melihat golongan kuffar atau yahudi sentiasa cuba untuk memutar belitkan al-quran dan memesongkan makna al-quran..

Mutakhir ini, kita melihat golongan kuffar dan yahudi semakin berani untuk membuat penipuan dan perancangan untuk membuat beberapa surah palsu di dalam al-Quran untuk menghilangkan kemuliaan dan kesucian al-quran.

Surah palsu ini telah diubah dan diberi nama yang baru untuk mengantikan surah-surah lain dalam al-Quran. Benarlah firman Allah yang telah membuktikan kepada kita bahawa golongan kuffar dan yahudi tidak akan redha kepada agama Islam sehinggalah ada sebahagian ummat Islam akan mengikut jejak langkah mereka. Ini merupakan satu perancangan golongan kuffar dan yahudi untuk mnghancurkan agama Islam dan menghilangkan kesucian al-Quran.

Antara maklumat terbaru dan jangan abaikan ini, sebarkan ke semua muslim bahawa terdapat Al-Quran baru buatan amerika, berbahaya dan sedang didistribusikan di kuwait , berjudul "The True Furqan" isinya bertentangan sekali. Dibuat oleh dua perusahaan percetakan; 'Omega 2001' dan 'Wine Press'. Judul lain buku ini 'The 21st Century Quran'! berisi lebih dari 366 halaman baik bahasa Arab dan Inggris, sekarang kabarnya didistribusikan kepada anak-anak generasi muda di Kuwait di sekolah-sekolah berbahasa Inggris disana. Bukunya sendiri memuat 77 surah, termasuk Alfatihah, Al-Jana and Al-Injil. Semuanya dimulai dengan sebuah versi panjang gabungan kepercayaan Kristen tentang tiga tuhan. @ trinitas…

Ini merupakan satu agenda yang besar golongan kuffar dan yahudi untuk menjadi generasi Islam sekarang akan berpaling tadah dari ajaran Islam yang sebenar serta cuba menimbulkan keraguan di kalangan anak muda untuk mempelajari serta memahami apa yang terdapat di dalam Al-Quran yang sebenar…

Ingat wahai ummat Islam… yakinlah kita bahawa walaupun ada segolongan mereka yang cuba menghancurkan kesyumulan al-Quran tetapi ALLAH tetap akan menjaga Al-Quran sehinggalah hari Akhirat..

Oleh itu, peranan ummat Islam ialah sedarkan kembali masyarakat agar berhati-hati dalam agenda jahat golongan kuffar dan yahudi serta sentiasa mengamalkan apa yang diperintahkan allah dan meninggalkan perkara yang ditegah serta dilarang oleh ALLAH.

Jadilah kita sebagai "Generasi Al-Quran yang unik" mendalami serta mengajar al-Quran kepada masyarakat. Dan jadikan al-quran sebagai teman yang sejati dalam kehidupan serta mendampinginya untuk memahami dan mengambil iktibar di sebalik kisah-kisah, pengajaran, kebinasaan ummat dahulu serta berita gembira buat mereka melakukan amal soleh dan berita buruk buat merka yang melakukan kejahatan..

Justeru itu…. Bangunlah wahai ummat Islam dari tidur kalian,,,,, agar kita bersama-sama menangani segala perancangan jahat golongan yahudi dan kuffar. Kesatuan ummat Islam akan menjadi satu ketakutan bagi golongan kuffar dan yahudi… Islam perlu ditegak kembali, syariat perlu dilaksanakan demi mngembalikan kegemilangan Islam….. ISLAM RAHMATAN LILALAMIN…..

Tidak ada komentar: